tisdag 9 mars 2010

VårScrap i Övergran 2010

Mitt första inlägg handlar om VårScrapen jag var på i Övergran, Scrapgalen hade anordnat en heldag med pyssel, tävlingar och god mat. Det var riktigt riktigt roligt och inspirationen var stor! När jag kom dit så var jag först lite smått förvirrad, var skulle jag börja!?? Packa upp, börja pyssla eller handla...? Jag började handla så klart =D

Det första jag såg var något som jag letat efter, en grenstans från Nellie Snellen och sen så fortsatte det. Fina stämplar, blommor, Pearl Maker (dagens grej!), papper mm mm. Jag brukar ha en budget på min inhandling av pyssel och den höll jag, skapligt iaf ;P

Man fick vara med i lite olika tävlingar under dagen och jag började med att Lifta en LO med rubriken "I love you because you are you" och resultatet ser ni här nedan. Och vet ni vad...?



Jag vann första pris!!




Dessutom fick jag användning av min nyinköpta grenstans!




Oj, oj, vad glad jag blev och dessutom vann jag finfina papper från Prima "Umbrella Collection" och en burk med blommor och band även den från Prima.



Tack Scrapgalen och alla andra som var där - det var en kanondag!



Freja1 och Prickan var också med denna dag och de var de som inspirerade mig att försöka mig på en blogg. Det tar nog ett tag innan man kommit in i detta riktigt, lärt sig allt men till slut så! =D

4 kommentarer:

  1. Hej, oj vilken snygg blogg du har gjort :-) Det gick snabbt, du är sååå duktig. Din LO är så urläcker och jättesnygg. Så det var helt rätt att den vann. Kul! Hoppas vi ses snart på någon scrapping :-))) Kr@mis

    SvaraRadera
  2. Wow! vilken fin LO! Så klart du vann med den!
    Jag hittade hit från Prickans blogg :)
    Riktigt snygg blogg du har!
    /Sindra

    SvaraRadera
  3. Tack, vad gulliga ni är! =) Det är ju så kul med allt detta, synd att man har så lite tid bara.... men man får prioritera helt enkelt, tv eller pyssel - - - PYSSEL!! =D

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Tack för att du kikade in i min blogg och lämnade ett avtryck! Vad glad jag blev över de orden! :)
    Bandet/spetsen som jag har i bakgrunden på kortet (jag minns tyvärr inte vad det heter) köpte jag från http://sykompaniet.se/index1.html
    Titta in där så kanske du hittar det. Annars har de andra mycket fina band! :) Väldigt lätt att handla där tycker jag ;)
    Ha det gott!
    /Sindra

    SvaraRadera